80 minuters svettandes

Idag åt jag en sen lunch med SaA på en av stans alla pizzerior. Fy mig, då det blev en kebabrulle istället för en pastasallad, men jag blev såååå sugen. Och gott var det! Och efter att SaA shoppat lite, så landade vi på ett av stan caféer och åt glass. Gott!

Efter det så begav jag mig till F&S och körde ett 80 minuters långt ki-box-pass. HK var ledare, och svettas fick jag göra. Jässes av trött jag var efteråt. Styrkan och kondisen finns där egentligen, men uthålligheten är det värre med. Men samtidigt var jag inte så långt ifrån att orka ge järnet precis hela passet, och det var gött att veta. Det är nog i alla fall en två år sen jag var på ki-box senast.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och en bit av natten, innan det är dags att leta reda på kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0