En seg fredag

Imorse fick jag förfrågan om att jobba extra imorgon från 06.30 till 14.00 senast. Mot bättre vetande tackade jag ja. Sen jag började jobba natt, så har jag aldrig gått hem i tid när jag jobbat extra dagtid. Men detta betydde att jag inte fick sova tills jag vaknade idag, utan det var bara att gå upp vid 12.30. Eller jag gick upp en timme senare, för det var svårt att lämna sängen.

När jag kommit upp, åt jag lunch och vid 15.00 gav jag mig av mot gymmet via Posten för att hämta ut mitt körkort. Nej, jag "får" fortfarande inte köra bil, men jag måste ha det för EU-mopeden. Det blev ett ofokuserat gympass, men de stora muskelgrupperna fick sig en gemongång samt armar och axlar.

Nu ska jag äta sushi, dricka ett glass vitt och se på tv.

Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0