Oj, oj, oj.....

Först: Tack Andromeda, kvällen blev toppenbra! Jag och killen åkte hem till en av hans vänner och grillade. Vi åt, drack, lyssnade på hårdrock och sjöng mer eller mindre vackert.

Vidare: Just nu kan jag säga att det blev liiiiite för mycket cider för mig, för jag är fortfarande småfull. Så kan det gå, men vi hade väldigt skoj i vilket fall som helst. Undrar dock när det hände senast, men det är tillräckligt länge sen för att jag inte ska minnas det.

Till slut: Frukostsmörgåsarna och den kalla mjölken smakar ypperligt gott just nu. Ska dra med mig täcke och kudde ut i soffan sen, och slå igång någon sovvänlig film. Ska ju trots allt jobba inatt, så sömn behöver jag lite till.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: nilla

ha ha dricka scider i solen är inget bra:) men vädret kan vi jmu inte klaga på iallafall:)man slapp ju sitta under balkongen :P

2010-06-27 @ 19:25:49
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

nilla: Ja, det var gött att man slapp sitta under en balkong X)

2010-06-28 @ 05:28:31
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0