Soak up the sun

Jag måste säga att jag stendiggar att jobba natt dessa dagar. Man vaknar vid ett eller två på eftermiddagarna, och efter att ha fräschat till sig, kan man sätta sig på balkongen och äta i solen. Några påstår att jag missar massor av soltimmar, men jag bekymrar mig inte nämvärt. Jag kan ändå inte ligga och pressa i solen en hel dag. Tycker oftast att eftermiddagarna är skönast, och jag har i slutändan fått den sömn jag behöver. Mina vänner, de som ännu inte har semester, jobbar ändå fram till halv fyra eller halv fem på dagarna, så de hinner ändå inte träffas förrän efteråt.

Idag har jag setat på balkongen trots att solen "skiner" genom molnen de tjocka, för värmen är det inget fel på. Jag har sytt i knapparna på en kudden, et tpar shorts och någon skjorta. Nu ska jag dock läsa lite som varvning. Underhållningen står Sheryl Crow för tillsammans med stadtrafiken.



Sheryl Crow - Soak up the sun

Kommentarer
Postat av: nilla

ur den synoynkten är dte bra att jobba natt. denna veckan skulle man ju varit.-.ledig.. ha ha

2010-06-30 @ 18:48:55
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0