Fullt ös nu igen

Men jag gillar det. Efter spinningen i fredags, tog jag det bara lugnt. Två pass på samma dag med tre timmar emellan, tar på krafterna. Mellan de två passen fick jag de sista slingorna i håret. Jäklar va bra det blev! Tack SM!

I lördags var det så äntligen dags för festen med stort F; Friskis & Svettis Jönköpings 25-årsgala. MR kom förbi efter lunch med packad övernattningsväska. SM kom förbi några timmar senare för att hjälpa oss med hår och sminkning. Urkul att få bli tillfixad av någon annan. Kvällen i Spegelsalen på Stora Hotellet var helt underbart skoj! Längesen jag hade så himla skoj! Eller det var två veckor sen, men ni fattar vad jag menar. Jag kände mig så himla fin på alla sätt, och fick så många komplimanger för både klänning och hår. Tack så mycket MR och SM! Och ni skulle bara veta vilken artist de hade hyrt in till det schlagergalna folket på Friskis. Ingen mindre än Magnus Carlsson! Och Magnus blev nog glatt överraskad av mottagandet när han kom in, då 220 pers jublade, skrek och applåderade. Tråkigt nog sjöng han inte mer än 7 eller 8 låtar, och sen skulle han visst vidare på ett annant gig. Annars hade han nog stannat kvar en liten stund. Efter efterrätten, som följde efter Magnus uppträdande, så togs borden undan, och sen bjöd Coverland upp till dans. Det är så jäkla skoj att dansa till livemusik. Hade vi fått som vi velat, så hade vi festat hela natten. Jag lovar!

Efter festen på hotellet, var vi ett gäng som tittade in på ett väldigt folktomt Twin City, för att sen gå vidare hem till JO på efterfest. Himla trevligt dt också. Tackar för allt!

Söndagen fick en riktigt slö start. MR och jag landade i soffan efter en sen frukost, där vi närdade foton från kvällen och turades om att logga in på FB och andra sidor. Vid 16.20 åkte hon hem till sin  familj igen. Du måste komma och slagga hos mig flera gånger Sötnos!

På kvällen skulle jag träffa en ny bekantskap på en fika nere på stan. Kl 18.00 skulle vi träffas utanför fiket. Vi hade mycket trevligt och tiden bara flög iväg. Vid 21.30 gick vi därifrån och han vandrade med mig hem. Han följde med upp och spanade in min lägenhet. Efter ytterligare någon timmes prat vid köksbordet, så var han tvungen att åka hemåt, och då var klockan närmre 23.00. Som sagt; Tiden går fort när man har roligt. Vi har i alla fall kommit överens om att vi ska träffas igen.

Nu följer några få bilder från lördagen samt en filmning av Live forever med Magnus Carlsson. Vill ni se flera bilder, klicka här. Enjoy!

SM och MR klipper min blomma
SM och MR bestämmer sig för att min ena plastblomma fick offra sig för min håruppsättning. Jag hade ingen som helst talan i frågan

Min håruppsättning
Blommorna gjorde sig otroligt bra i mitt hår och var så himla nöjd med håruppsättningen

MR och jag färdiga
Här är resultatet

Magnus Carlsson
Vi sjöng så mycket vi kunde och Magnus Carlsson bara log och skrattade. Han hade nog inte riktigt väntat sig den responsen

Mina tillfixade naglar
Jag hade fixat till naglarna inför kvällen

 
Magnus Carlsson - Live forever

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin du blev! Och spännande med den "nya bekantskapen"... ;)

2010-03-01 @ 14:36:23
URL: http://aragornsfru.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud vad fin du blev!! Både hår och klänning blev ju kanonsnyggt. Bra du offrade blomman, för den gjorde sig verkligen i ditt hår..



Tror du jag blev nyfiken vad gällde dejten??? Hör att vi måste pratas vid snart, behöver uppdatering och alla detaljer NU!

Kram

2010-03-01 @ 16:36:38
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Zombie

Ni var himla tjusiga. =)

2010-03-01 @ 17:09:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: nilla

åh ny bekantskapnyfis nyfis



fin och annorlunda kläning:)och magnus har visst blivit gubbe hi hi

2010-03-01 @ 17:58:11
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar till er alla: Tack så jättemycket! Jag kände mig riktigt fin hela kvällen!



Ang. den nya bekantskapen, så är det inget dramatiskt. Bara en ny bekantskap. En trevlig kille med massor av humor och en hel del självironi. Vi hde en trevlig fikastund och intressant samtal. Mer än så är det inte.

2010-03-01 @ 18:31:51
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.
Postat av: Andromeda

Wow, så tjusig du var! Jättekul att se en bild på det slutliga resultatet :-)

2010-03-01 @ 22:11:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda
Postat av: ROXANNE

lovely pics! och jag har aldrig vågat mig på slingor, men tänkte testa till sommaren :)

2010-03-02 @ 12:17:27
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Susanne

Andromeda: Tack så jättemycket! :O) Jag kände mig hur fion som helst!



Roxanne: Tycker jag absolut du ska testa. Gillar du dem inte, kan du ju alltid färga över dem :O)

2010-03-02 @ 15:22:45
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0