Kom igen HV!

Torsdag 11 mars 2010 betyder siswta hemmamatchen i grundserien för HV71. Tagga!!!!!

Igår var det en mycket bra dag. Jag var ledig natt till onsdag, så jag hade lovat att hoppa in på ett spinnpass i Friskis lokal i Huskvarna, Spinn Puls, kl 12.00. Jag åkte dit med ledaren JS, och sen var det bara att börja lära sig lite nya saker. Men det gick jättebra. Ett roligt pass där man jobbar utefter pulsnivå. Lite svårt att förklara så här, så ni får nöja er med den förklaringen. Kul hade jag i alla fall och bra musik hade hon på passet. Måste jag köra igen, fast då kanske inte vid lunchtid.

Sen åkte jag med JS tillbaka till Jönköping. Då var det hem och äta lunch och duscha som var prio ett. SEn sov jag ytterligare några timmar. Det var riktigt skönt.....

På kvällen åkte jag hem till PL på en fika. Himla trevligt och mysig som alltid. Nästa gång ska jag dock se till att jag inte behöver ta mig till jobbet direkt. Förr fikade vi ofta. Sen fick jag mera på FRiskis, så då blev det inte lika ofta. Sen började jag springa på hockey en massa, så nu blir det alldeles för sällan. Men jag har träffat en massa nytt folk och en del umgås jag med på regelbunden basis. Men alla som känner mig, vet att jag inte glömmer bort mina vänner, även om jag inte alltid träffar er så ofta.

Hhhmmmm..... Man kanske skulle lägga upp ett "Träffa vänner"-schema mitt i alla andra scheman..... Fan, jag tror jag behöver en personlig assistent och privatchaufför

Kommentarer
Postat av: nilla

det måstwe betyda att vi ska ses halvmycket i

sommar när du inte har hockey att skylla på :P hi hi



fast det är klart då kanske du har ett "halvår" att skylla på :)

2010-03-11 @ 19:01:57
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0