Otaggad

Om en timme ska jag värda Skivstång/Spinn-pass på Friskis, och det brukar jag alltid vara taggad för. Men inte idag. Har ingen lust alls att leka med motionärerna idag. Men det kanske blir bättre när vi väl kommer igång.

Efter passet ska jag skynda mig hem, för vid 17.30 hämtar mamma upp mig. Det är abonnemangskonsert idag på Konserthuset. Är precis lika otaggad för det. Ska bara komma ihåg pengar denna gång, så jag kan köpa mig en baugette innan konserten, så jag inte blir tokhungrig mitt i.

Nej, nu ska jag leta reda på en röd/vit strass att dra på mig.


Kommentarer
Postat av: ROXANNE

låter jobbigt att vara lite opepp, men hoppas du får en bra dag och att det du gör blir kul :)

2010-03-21 @ 14:35:03
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Andromeda

Önskar att jag bara kände mig otaggad. Hoppas du trots allt får en trevlig kväll!

2010-03-21 @ 19:04:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0