Tack underbara tjejer!

Vilken otroligt kul kväll det har varit! Tjejerna från jobbet är bara för sköna. Inga kan festa som vi! Eller det finns det säkert, men vi har alltid så himla skoj. Vi åt som sagt tacos och festade hemma hos mig. Det spexades lite och två sötingar, varav den ena student på högskolan, letade studentsånger på nätet med hjälp av någons IPhone. Kul var det att höra dem i alla fall. Ett smakprov:

Till spritbolaget ränner jag och bankar på dess port. (Knacka/banka näven i bordet) 
Jag vill ha nå't som bränner bra och får mig sketfull fort.
Expediten sade: Godda', hur gammal kan min herre va'?
Har du nå't leg, ditt fula drägg? Kom hit igen när du fått skägg!

Nej, detta var ju inte bra, jag ska bli full ikväll.
Då plötsligt en idé fick jag, dom har ju sprit på Shell.
Många flaskor stod där på rad, så nu jag kan bli full och glad.
Den röda drycken åkte ner, nu kan jag inte se nå't mer!

Melodi: Snickerboa

Då drack vi ju nu förvisso ingen sprit från Shell eller någon annan mack, men sjöng gjorde vi till och från så det stod härliga till. En och annan dans sågs även på mitt vardagsrumsgolv. Efter ett par timmar, gick vi ut på O'Leary's. Där träffade vi lite folk som vi kände på det annars väldigt folktomma stället. Alla andra uteställen var lika tomma. Men så får man komma ihåg att vi befinner oss i småland helgen innan löning. Det säger allt! Spelar ingen roll. Jag och två tjejer till började dansa på dansgolvet, så klart, och snart fick vi med oss flera. SEn var det folk som dansade hela kvällen med oss. Hur kul som helst.

Någon efterfest hos mig, som det pratades om innan, blev det inte. Kanske lika bra det, men samtidigt hade det varit riktigt skoj. Just nu funderar jag på om jag ska hugga in på en bit av den syndigt mumsiga chokladkakan som står på min bänk eller om jag ska borsta tänderna och bädda i min säng. Kanske bädda min säng och sen äta syndigt mumsig chokladkaka i sängen.....

Till sist: Eventuella stavningsfel och omkastade bokstäver och ord, tar jag inget som helst ansvar för. Bara att gilla läget som läsare av denna blogg.

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

att festa med sina brudar kan aldrig slå fel :)

2010-03-20 @ 08:12:13
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Carita Liljendahl

hahhaahaaaa... Adrian och jag skrattar på oss, den sången var skitkul :-) You made our day!

2010-03-20 @ 12:33:34
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Zombie

Å idag mås det bra? ;)

2010-03-20 @ 19:03:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0