Ingen rubrik

Natten var så där på jobbet. Tyckte mest att jag rännde fram och tillbaka långa stunder, men jag fick fram det jag skulle, så man ska väl inte klaga allt för mycket. Hoppas att det går bättre inatt, så man får avsluta veckan på topp.

Idag är det äntligen dags för hemmamatch igen. Måste säga att jag saknat att gå på hockey. Inte bara för själva matchens skull, även om det överväger, så har jag saknat folket som jag alltid träffar på matcherna. Ska bli skoj att träffa och snacka oviktigt vetande med dem igen.

Annars har jag precis mumsat i mig en pastasallad. Gottig var den! Men jag var lat och gick och köpte den. Smidigt att ha en indisk restaurang mitt emot, ett café runt ena hörnet och en asiatisk runt andra hörnet. Kan bli farligt för plånboken detta. Men är man lat emellanåt, så är man. Och imorgon blir det inte så mycket bättre, då jag lagom hinner vakna innan jag ska träna. Men det är som varje fredag.

Och imorgon kväll ska jag träffa ML igen. Denna gång ska vi ta en öl på favoritpuben. DET ska bli riktigt najs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du ska på hockey :)

jobbet kommer säkert gå bra!

2010-03-04 @ 17:31:52
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: nilla

jag vill också ut och ta en öl snart:) eller ja inte öl men..

2010-03-04 @ 18:33:08
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0