Min mamma är bäst

Alla har väl hört talas om tonårsrevolt, men hur många har hört talas om mammarevolt??!!! Tonåringar har en förmåga, efter vad jag förstår på de som har barn och tonåringar, att emellanåt göra precis som de vill och dessutom gärna mot föräldrarnas vilja. Jo då, jag hade också mina stunder när jag gjorde som jag ville som tonåring. Fast ännu oftar i 20-årsåldern, fast det vet inte mamma så mycket om.  Min mamma är likadan. Jag sa att jag inte hade tid och/eller orka att fira min födelsedag i år. Jag har under flera års tid till och från med mer eller mindre lyckat resultat, försökt avstyra firandet av min födelsedag. Men tror ni mamma lyssnar på mig? Inte då! Så efter att vi firat brorsans minsting som fyller 2 år idag och alla barnen har lämnat bordet, så kommer hon med paket till mig. 2 stycken! Och jag fick en presentkorg från Kahls av brorsan och svägerskan.

Det värmer mitt lilla hjärtat att ha en mamma som min. Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: nilla

fast få sina föräldrar att inet fira sina barn är nog svårt. ja förutom mina som ibland inte komer ihåg när jagjag fyller år..i örvigt händer det väldigt ofta mina föräldrar inte lyssnar på mig s¨för mig är det inget ovanlgit alls..

2010-05-15 @ 21:14:04
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0