Susanne flitig

Ja, lite flitig har jag varit. Förutom att ha setat i telefonkö med support därefter i ca 50 minuter, så har jag fått upp en hylla, en ljuslampett och väggvinstället. Den andra hyllan blev dock kvar på golvet, då jag någon cm in på ena sidan träffade på en regel. Typiskt..... Men en BT kommer över nbästa helg för att hjälpa mig med en taklampa som behöver flyttas, så han får hjälpa till att borra det sista av dem två hålen då. Han har en riktigt finfin borrmaskin. Så tills dess, får hyllan stanna kvar på golvet.

Sen kan jag inte riktigt förstå. Ju mera jag plockar i de sista kartongerna som står i datarummet, desto stökigare tycker jag att det blir. Men jag ser mera av golvet i datarummet än jag gjort på länge. Så något positivt är det dock.

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Jag önskar jag bara vore hälften så flitig som du är :-)

2010-05-05 @ 21:07:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0