Dag 12 - I min handväska

Helt klart den enklast i alla kategorier. Jag använder inte handväska. Har aldrig riktigt förstått vitsen med att använda en. Nyklarna har jag i fickan eller jackfickan, plånboken, en liten fickplånbok, rymmer de viktigaste och ligger i en ficka, lypsyl ligger i andra fickan tillsammans med mobilen. Ok, så mina fickor på jeansen putarlite lite lite lite lite, men så skönt att slippa släpa på en extra väska, stor som liten på axel. Och mina axlar är glada över att slippa det snea uppbärandet som en handväska ger när man försöker hålla kvar den på axeln.

Våga säg nej till handväskan!

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Jag använder alltid handväska och kan ibland bli lite irriterad på mig själv för att jag släpar med mig en massa saker som kan vara bra att ha. Det mesta som finns i min väska behöver jag ju inte...

2010-11-29 @ 19:06:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda
Postat av: Helena

Jag har ingen handväska heller! :)

2010-12-02 @ 11:03:03
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0