Fixarsöndag

Nja, kanske inte riktigt ändå, men lite i alla fall. Har fixat till mitt hår lite, så nu är jag så fin så. Nu sitter jag i soffan och fixar till min tvättpåse för smutstvätten. Eller jag satt nyss i soffan och fixade med den. Nu sitter jag ju framför datorn. Ja, jag vet, jag är trälig *skrattar* Men jag har insett att jag nog behöver en fingerborg, för tyget var inte så lätt att komma igen när det låg i flera lager.

Ikväll var det även dags för spinning som vanligt. Märks att jag inte är i topp på formkurvan just nu. Även om jag orkade och kämpade på bra, så kände jag mig seg och smått slut i musklerna relativt snabbt. Lite jobbigt, men jag bet ihop. Även om jag inte maxade träningen och tog ut mig helt, fick jag i alla fall en genomkörare. Och träningsvärken i benmusklerna från fredagens Skivstångspass, det första på fem veckor, gav sig till känna. Men det var bara att trampa på.

Nu ska jag nog fortsätta att slöa framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Roxanne

Oh, jag har inte tränat på 3 veckor typ. Vart sjuk, jättetråkigt. Du är duktig som kämpar på :-)



Och ja, det är lite känsligt det där med att skriva i bloggen om nya förälskelser. Men kul, verkligen grattis :-D Önskar er all lycka.

2010-11-08 @ 12:29:14
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Tack! Och varsågod, det är var så lite. Alla förtjänar kärlek. Det är underbart :-)

2010-11-08 @ 13:16:20
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0