Min kille vet hur man får mig på bra humör

Jag vet att jag ligger efter med 30 dagars bloggande, men så blir det ibland. Känner att jag inte hinner sitta med det idag heller, så det blir pausning i det tills imorgon eller något sådant.

Nu blir det Skivstångspass med JM som ledare, vilket ska bli så skoj, då jag tränade skivstång för två veckor sen för första gången på en evighet känns det som. Och JM har jag nog inte tränat för på över 6 veckor. Missed it a lot! Sen blir det myspyskväll med killen. Han kommer vara extra poppis när han kommer ikväll. Varför? Han kommer att ha mat med sig *lol*

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Fasen, jag skulle också vilja komma igång att träna. Jag måste lyfta röven, ta mig i kragen och få arslet ur vagnen! =)

2010-11-20 @ 09:53:31
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0