Nattens låt

Jag bara älskar denna låt, så ni måste bara lyssna på den. Älskar, precis som killen, raden: "But my dreams they aren't empty, as my conscious seems to be".Ni måste bara lyssna på låten!



Limp Bizkit - Behind blue eyes

Ikväll träffade jag killen sent, då han var upptagen på annat håll under eftermiddagen och kvällen. Men vi gick ut och tog en öl. Först var vi på Murphy's, men stället var så där. De hade missat att inreda det så att sorlet dämpas, och det kändes mest omysigt. Inte så jag föreställer mig en pub. Sen gick vi till Sir Somon's och tog en öl till. Där är det däremot mysigt även om inget slår Bishop Arms enligt mig. Jag älskar våra pratstunder. Vi avhandlar det mest mellan himmel och jord, människor och beteenden, tankar och stunder. När klockan var efter 01.00 så följde han mig till dörren, gentleman som han är.

Nu ska jag fortsätta att nörda lite musik.

Kommentarer
Postat av: nilla

ha murphys som just skulle vara stans nya pub "där m,an kan prata" hrmm..

du bishops....snart..:) du jag och sandra typ eller nån..:)

2010-11-15 @ 16:57:44
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0