Skolarbete och hockey

Igår jobbade jag på bra med mitt skolarbete, så nu är det inte mycket kvar. Men när killen ingde och frågade om vi skulle se HV71s bortamatch mor Skllefteå AIK ikväll, så sa jag ok. Kravet var dock att han ska hjälpa mig med den sista uppgiften som är en brainstorminguppgift. Han sa ok, så vid 18.00 kommer han hem till mig och vi ska jobba med den. Egentligen ville han se matchen på någon pub, men tyckte att mitt sällskap var viktigare, så det blir till att se matchen på min laptop. Kvällen kommer således innehålla skolarbete, hockey, kramar och pussar. Låter mycket lovande tycker jag

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Det låter som en riktigt mysig kväll.Ha det så bra!

2010-11-18 @ 21:42:12
URL: http://trindalisa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Har inte du nån tv?

2010-11-18 @ 23:41:28
Postat av: Susanne

Daniel: JHag har varken box eller betalkanaler snarare :O)

2010-11-19 @ 16:13:44
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0