Bättre med modifikation

Idag mår jag så mycket bättre. Halsen är fortfarande ond på mig, men det är bara att gilla läget. Ogillar skarpt envisa förkylningar och har noll tålamod för att vara sjuk. Bästa sättet att få mig still vid sjukdom är att ge mig feber, hög sådan, så jag sover mest. DÅ är jag stilla. Men nu är det inte så, utan jag är bara förkyld. Surt.....

Positivt idag: Ett långt, trevligt samtal med killen medan han var ute i solen i skogen och letade reda på årets sista kantareller. EN liten skogsmulle jag hittat, men det är bara fint. Färsk fisk och egenplockad svamp är vad man kan vänta sig på middagsbordet. Inte fel någonstans.

Nej, nu ska jag äta lite och sen vila lite framför en film eller två. Igår sov jag gott till Matrix. Såg om sista halvan av filmen två gånger innan jag kom igenom den. Sen gav jag upp och sov istället. Så det blir väl till att sussa framför tvåan idag då.

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Hoppas du har blivit frisk nu!

Kram

2010-10-15 @ 23:05:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0