Full fart i drömmens land

Ja, lite så känns det. Gårdagen kändes mest som jag sov bort, men jag hade inte så stort val då jag vill vara pigg på jobbet. Jag fick inte sova ordentligt när jag gick och lade mig på natten, och tidigt på morgonen vaknade jag av oljud. Sen kunde jag inte somna om. Så vid 12-snåret var det bara att ringa SaA och tala om att jag inte skulle hänga med på HV-dagen, då jag var tvungen att försöka sova ett par timmar på eftermiddagen, då spinpass och jobb väntade. Hur tråkigt som helst, men så är det ibland. Detta händer lite då och då med denna enda natt jag jobbar med två nätters ledighet före och efter. Hur dumt som helst placerad är den. Måste få till en ändring på schemat på något sätt.

De senaste nätterna har jag drömt en massa. Ganska trevliga drömmar om jag får säga det själv, även om någon varit lite tveksam i sin händelseutveckling. Ska bli intressant att se om jag fortsätter att minnas drömmarna de kommande nätterna. Inser dock att mina drömmar för tillfället är väldigt påverkade av allt som händer runt omkring mig, både socialt och privat, men det är väl så det är och ska vara. DRömmar är, som jag förstått det, ett sätt att bearbeta saker och ting som händer i ens liv.

Nej, nu blir det lite kvällsmat och sen duschen. Innebandyn var svettig och rolig som alltid.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Det är ett skit att man oftast glömmer sina drömmar. En del är ju jätteintressanta och smarta. Har flera gånger tänkt att jag ska ha en bok vid sängen där jag skriver upp det jag drömt men det blir liksom aldrig av.

2010-09-14 @ 21:46:15
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0