Kvällsfika med killen

Kvällen har spederats i killens sällskap på ett fik i närheten av mig. Det var mysigt och trevligt. Som alltid har vi givande samtal om både det ena och det andra. Det känns verkligen att vi tagit ett steg framåt och uppåt, vilket är jätteskönt. Allt strul och jävelskap som var i mitten av augusti, är förbi, bearbetat och överstökat. Tack för det! Så här i efterhand kan jag säga att det var en nyttig erfarenhet om än oerhört onödig sådan. Att människor kan säga och göra vad som helst för egen vinnings skull, visste jag redan. Bekräftelsen på det som jag/vi fick, var helt onödig och skapade mycket smärta, och jag hade mer än gärna klarat mig utan den erfarenheten. Men jag är så glad och lycklig över att det är förbi. Kramizar till dig min mysiga "man".

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Usch, andra människor kan verkligen ställa till det för en. Vissa gör det omedvetet och andra gör det enbart för att jävlas. Vad kul att ni börjar hitta tillbaka till varandra igen.

2010-09-29 @ 18:29:05
URL: http://trindalisa.blogg.se/
Postat av: Andromeda

Så glad jag är för din skull över att det blivit så bra som det är nu :-)

Kram

2010-09-29 @ 21:33:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0