Snabba kast

Sitter på infomöte i förmiddags för kursen jag ska läsa under vintern, och tänker precis stänga av mobilen när det ringer i den. "Driftledare" säger displayen och genast vet man vad som gäller. Fast inte riktigt som jag trodde, utan jag ryckte in i dag på dagen istället. 12-19 var jag på jobbet. Funkade riktigt bra, trots lite osäkerhet på den nya maskinen. Med det var ju också bara andra arbetspasset på den efter utbildningen som jag gick i juni.

Nu ska jag dock äta klart den där mumsiga pasta- och kycklingsalladen jag köpte med mig hem. Det har tagit mig en timme hittills, men när MS ringer måste det pratas. Sen började jag bli väldigt mätt där ett tag, då salladen hamnade lite väl fort i magen i början. Men nu ska jag tugga i mig det sista. Ett glas vitt har jag fått i mig också, då jag inte ska jobba inatt. Sen ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig papperdammet som jag blåste ur maskinen innan diskningen. Sen väntar denna goda bit samt en kopp te på mig.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Den där biten såg inte direkt otäck ut! Mums...

2010-09-15 @ 22:20:46
URL: http://trindalisa.blogg.se/
Postat av: aja

Den såg god ut vad är det för nåt kram

2010-09-16 @ 20:13:30
URL: http://www.gumzan.bloggagratis.se
Postat av: Susanne

Ann-Louise: Den var inte otäck någonstans. Slurp!



aja: Det var någon chokladkaka med cheesecake-glasyr ovanpå typ. God var den i alla fall :O)

2010-09-16 @ 20:39:49
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0