Träningsfredag indeed

Men först till gårdagen. Hade ett mycket givande samtal med killen. Kändes jättebra efteråt, och vi har bestämt att vi ska träffas och prata ansikte mot ansikte efter helgen. Hade vi båda varit hemma i helgen, hade vi naturligtvis avklarat det så fort som möjligt, men jag ska till Västerås på dop mellan lördag och söndag, och han åkte till Göteborg idag. Så det får bli efter helgen.

Sen gjorde jag egen pizza igår. Mmmm, den blev riktigt god. Botten blev lite tjock, men nu vet jag till nästa gång att min nuvarande ugn är lite mindre an min gamla och det räcker med enkel sats till botten. Fyllning på pizzan blev rökt bog som behövde ätas upp, räkor i massor, färska champinjoner i massor, lots of annanas och ost. Som sås på botten använder jag creme frachie som jag blandar med mild chillisås och lite paprikapulver.



Innan ugnen





Mycket god pizza blev det

Idag var det Skivstång/Body pump med JM som stod på schemat. Idag var jag dock vanlig motionär. Värdar det passet endast varannan fredag. Lika kul som vanligt. Gillar JMs upplägg och musik. Men efter passet kom SO och DK in i salen. SO skulle testköra sitt Jympa intensiv, och JM lyckades övertala mig att stanna. Nu låter mina muskler hälsa att de är möra och inte så jättelyckliga på mig, men det är smällar man får ta. Passet var mycket bra, och nu vet jag att jag gjort mitt på jympagolvet för denna termin också.

Nu ska jag fortsätta att tömma kameran på kort, så den är tom inför morgondagen. Hade egentligen även tänk lägga upp bilder från min tröstshopping i början av veckan, men jag orkar inte kamma håret och svida om från mysisar och t-shirt, så det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Den pizzan såg kalas ut! Creme fraich på botten, det måste jag prova!

2010-09-04 @ 19:30:06
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0