En regnig tisdag spenderas bäst

En regnig tisdag spenderas bäst i trevligt sällskap. Mitt trevliga sällskap bestod av killen som låg sjuk hela förra veckan, och när han tillfrisknat, tillbringade helgen på Sportfiskemässan. Och självklart skulle han vara där, min goa fiskare. Han älskar att fiska och vara ute i naturen, så jag hade nog inte kunnat hindra honom att gå dit om jag hade försökt. Vilket jag aldrig skulle försöka göra.

Vi tog en fika på stan och pratade och bara njöt av varandras sällskap. Funderar lite på vad vi ska kunna hitta på för skoj till helgen, om han nu lyckas nyktra till efter fredagsturen med grabbarna. De ska på konsert och jag kan bara gissa hur den kvällen kommer se ut för de lyckliga fem. He heee..... Det var gott att bara få sitta och prata med honom. Vi tog även en sväng på stan i regnet, men det var inte så lockande att gå från butik till butik när man blev lätt blöt samtidigt.

Nehe, tänk om man skulle fortsätta att försöka få ihop den där inlämningsuppgiften. Någon som har lust att göra dem åt mig? Nehe..... Taskmörtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0