Solig måndag

Nej, jag har inte träningsvärk idag. Trodde jag skulle åka på det i rumpan och låren, då jag tog i något jävulskt igår på spinpasset. Jag fick nämligen ledaren att tagga till och pusha oss ännu lite mera. Så det blev lite längre ruscher - snabba trampningar, och "Så lägger vi till Susanne-centimetern" hette det i andra blocket då det var dags att ta i lite mera. Anledningen till att jag fick AS, ledaren, till detta, var att jag var enormt taggad. Jag var helt slut efter passet. Nedvarvningen var underbar, och det är så det ska kännas om du frågar mig. Men så himla skoj var det! Se om jag kan tagga till så på söndag också.

Idag har jag suttit en hel del på balkongen i solen och försökt plugga. Det har gått rätt bra. Om inte annat har jag fått njuta av solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0