Regninga fredag

Ja, det har det varit på många sätt. Dagen började bra. Fixade lite och tog mig sen ner på stan för att äta lunch med en vän. Medan jag väntade, ringde jag en annan vän och fick ett tråkigt besked. Då började det regna. Inte ute kanske men i mitt sinne. Hennes mamma har blivit dålig igen och hade fått åka in till sjukhuset akut som jag förstod det. Lunchen avlöptes dock i gladare stämning och medan regnet smattrade ner på gator och tak, försvann tiden för oss. Mycket trevligt.

Sen var det träning idag igen. Skivstång med JM stod på schemat och jag hade med mig en ny spinvärd också. Det är nästan så jag hade glömt bort hur tungt JMs skivstångspass är, men det är bäst att jag håller det i minnet, då jag ska värda hennes skivstång/spinnpass i höst varje fredag. Vilket jag verkligen ser fram emot. Och hon blev lika glad som jag kände mig, när jag berättade att jag ska värda passet i höst. Vi kommer verkligen bra överens och har en bra personkemi mellan oss.

Hemma igen var det mat och sen en dusch som gällde. Sen somnade jag visst i soffan i ca 90 min. Skönt var det!

Och just det: För er som undrar, så har jag invigt bubbelbadet på bästa sätt i onsdags. Bubbelvatten, mumsiga chokladpraliner, en bra bok och en massa ljus i hela badrummet. Det var himmelskt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0