Badrumsrenovering

Ja, nu har de som sagt satt igång med renoveringen av mitt badrum. Tänkte jag skulle visa lite före- och underarbetebilder.

Så här såg det ut innan jag plockade ut allt ur badrummet i söndags. Jag ber om ursäkt för bildkvaliten.




Så här ser det ut andra dagen in i renoveringen. Nya skivor är på plats på väggarna numera

Ja, här duschade man förut

Här stod hörnhylan, badrumsskåpet och tvättkorgen

Här fanns det ett handfat, ett spegelskåp och en toalett förut

Även golvet har fått sig en ny beläggning

Min hall numera. Eller det som en gång var min hall

Och tvättmaskinen gör numera tvn sällskap i vardagsrummet

Tänk va skönt att man slipper bo i den där röran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0