Fikadate nr 1 avklarad

I eftermiddags var det fika med SaA som stod på schemat. Motvilligt ställde jag larmet på mobilen, men när jag väl vaknade, så studsade jag upp. Att träffa SaA är alltid trevliga stunder. Vi pratade om ditt och datt och allt däremellan, och mumsade i oss gottit fika. Inga bilder, då jag lämnade kameran hemma. Begäret att dokumentera allt har till viss del försvunnit för stunden, men det kommer alltid tillbaka. Vinkade och gjorde "tummen upp" med en arbetskamrat genom fönstret också.

Nu blir det till att varva ner lite innan jobbet kallar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Kikar in med världens största kramiz!

Hoppas du har det bra.



kramizar

2011-06-08 @ 23:34:32
URL: http://sarahmara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0