Fikadate nr 2 avklarad

Ikväll var det fika med PL som stod på schemat. Blev en mycket trevlig fikastund på vårt favoritfik. Hemåt fick jag dock ta mig i regnet, men vad gjorde det. Regnet föll inte så tätt, så jag blev inte speciellt blöt utan mest prickig. Och sen har jag fått vissa saker avklarade idag, så nu vill jag mest att det ska bli månadsskifte. Badrumsrenoveringsstart närmar sig. Och så har jag beställ nytt spegelskåp och ett nytt högskåp. Och så är badkaret beställt........ Mitt egna massagebadkar........

Kommentarer
Postat av: nilla

får man komma och bada hos dig sen då? :) tack för igår och ber om ursäkt för igår att jag var så trött...ska vara piggare till nästa vecka :)

2011-06-10 @ 10:06:24
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter väldigt najs med massagebadkar! Kan man boka in ett dopp när du fått det på plats? ;)

2011-06-10 @ 11:39:53
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0