Fredagsöl med en vän

Ja eller öl drack jag inte utan cider, men det var precis lika gott det. Efter spinnpasset igår träffade jag min killkompis BT på Bishop Arms och hade trevligt. Vi pratade och skrattade om allt möjligt, och helt plötsligt var kl 01.00 och Bishop skulle stänga för kvällen. Men det var dags att bryta upp för kvällen ändå, så det var bra timing. På jobbet hade det varit AW på en annan pub under kvällen och min tanke var att titta förbi, men så blev det inte. Men det blir förhoppningsvis flera tillfällen för det. Viktigast var att jag oc min kompis hade en trevlig kväll.

Jag vet att bloggen har varit lite dåligt uppdaterad, men jag har inte riktigt haft lust. Läst andra har jag gjort, men det är också allt. Nej, dags att äta en bit så man klarar sig fram tills kvällsmaten. Inatt är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0