OBH Nordica Supreme Non-Stick Set / Buzzador-kampanj

Sen ca ett år tillbaka är jag med i Buzzador. Hittills har deras kampanjer antingen inte intresserat mig eller så har jag inte blivit uttagen. Men när denna kampanj kom, så bara kände jag i hela mig att jag ville delta. Det är en möjlighet att få testa OBH Nodricas nya kastruller och stekpannor, deras Supreme Non-Stick set som består av en stekpanna med 28 cm i diameter, en 3,0 l gryta, en kastrull på 1,5 l och en 15 cm Oden kockkniv. Och jag fick vara med. Yeah!


OBH Nordica Supreme Non-Stick Set på min spis



Till kvällsmat blev det en Kelda Grön Sparrissoppa. Då jag insåg att jag faktiskt inte hade någon sparris hemma, så blev det soppa i glas som gällde. Mycket smidigare än att äta med sked. Hade ju ändå ingen färsk sparris att fiska upp med skeden. Gott var det i alla fall.

På sista bilden kan man se hur soppan verkligen bara "glider av" botten på kastrullen. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta att testa sakerna i detta set från OBH Noridca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0