Jag skulle mycket hellre.....

Jag skulle mycket hellre ligga i min säng och sova
Jag skulle mycket hellre vara på en långpromenad i en skog
Jag skulle mycket hellre sitta och gosa med killen
Jag skulle mycket hellre.....

Ja, den listan skulle kunna göras nästan hur lång som helst. Just nu skulle jag helst av allt vilja sova fortfarande, men jag vaknade av en dröm och lyckades inte somna om då jag är hungrig. Alltså fixar jag lite mat. Blir Keldas färdiga Thaisoppa och några ostmackor. Sen kanske jag somnar om. Inte mig emot.

När jag vaknar sen, blir det till att läsa klart den del av boken som min kurs omfattar. Det är bara ca 40 sidor kvar, sen blir det till att göra klart inlämningsuppgifterna och projektarbeterna. Två av varje ska in innan provet som jag ska skriva i mitten/slutet av april.

Nej, nu ska jag gå och kolla till värmningen av soppan.

Kommentarer
Postat av: finaste

Välkommen tillbaka :)

2011-03-24 @ 19:18:23
Postat av: Susanne

Tack finaste :)

2011-03-25 @ 07:46:59
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0