Shopping i gråväder

Ja, det är precis vad jag ägnat dagen åt. Shoppat! Fick inte riktigt tag i allt jag hade tänkt, men 2 fleecetröjor och ett par vindbyxor att cykla till jobbet i blev det i alla fall. Sen var jag på gratis hudanalys, så därifrån fick jag med mig en peelingmask för min känsliga hud på kinderna. Och rådet att vara duktig och återfukta huden helst två gånger om dagen med ansiktsvatten, ni vet "sånt där skräp" som man ska spraya i ansiktet. *flinar brett* Vi får väl se hur bra det går. Har svårt nog att få det till en vana att göra rent ansiktet med cleaner efter tvätt två gånger om dagen. Men jag gör det i alla fall några gånger i veckan och det ska väl ses som en vinst.

När jag kom hem, kom glassbilen ångandes, men då jag har ett stort paket vaniljglass i frysen, digestive-kex i skafferiet och chokladsås i kylen, så motstod jag frestelsen att gå och köpa glass. Känns som jag för tillfället har det bästa hemma. Mmmm..... Kaksmulor i glass är great.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0