Packad och glad!

Japp, det är precis vad jag är. Fast jag är inte full eller onykter, utan jag har packat klart resväskan. Imorgon bitti tar en buss mig upp till Stockholm och jag kommer inte hem förrän på måndag kväll igen. Det ska bli så skoj att träffa MS med sambo, kusin med familj och syster med familj. Kanske även en luchdate med några vänner hinns med på måndagen innan jag åker hem. Jag har verkligen längtat efter detta precis hela veckan. Tror inte det kommer att bli några uppdateringar här under helgen, men jag återkommer efter helgen. Det lovar jag!

Ha en skön helg allesammans, för det är precis vad jag tänker ha!

Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas det blir alldeles underbart! Hälsa MS!

2011-05-20 @ 08:46:25
URL: http://fraidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0