Snart snart snart ses vi!

Om ett par timmar, eller ganska många sådanna, så kommer MS och hennes sambo hit. Jäklar va skoj det ska bli! Jag har lovat att leta fram gamla brev, foton och teckningar tills dess. Allt utom breven finns redan i lägenheten, så det är snart gjort. Jag kan knappt fatta att vi varit vänner i 28 år. 28 år! De ni...... Det är något att hänga i julgranen det. Hennes stackars sambo lär snart vara helt bortkollrad bland alla minnen och foton. Fast något säger mig att han kommer ha riktigt skoj han med. Nej, nu ska jag leta reda på damsugaren och sen fundera på vad jag ska bjuda på till kvällsmat. Vad jag längtar till du är här, bästa du!

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Jag längtar också!!! Ska bli så vansinnigt roligt. 28 år är mäktigt, och det kommer bli många till. Kram

2012-06-01 @ 13:35:39
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Helena

28 års vänskap är inte dåligt! Kul att den har hållit i sig så länge. :)

2012-06-04 @ 18:29:50
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0