En salig blandning

Först: Onsdag till fredag förra veckan (det har ju gått och blivit måndag), så hade jag besök av AJ. Så roligt var det! Det var alldeles för längesen vi sågs. Vi spelade kort, pratade och jag sov nog lite för lite.På torsdagen var vi även ute och åt på Jensens. Gott var det och jag uppgraderar mitt betyg på Jensens härmed. Mycket gott var det!

AJ och jag på Jensens

Sen: Helgen har varit lugn. Jag var superseg i lördags och fick inte mycket gjort. Lite fix i badrummet var allt, men det blev bra.

Vidare: Idag har varit en dag i träningens tecken. Först hoppade jag in och körde Skivstång/Spin istället för LA som var på väg att bli sjuk igen. Sen fick jag 90 minuters vila, och sen var det dags för Cirkelfys, en tuff form av stationspass, istället för en annan sjuk värd. Varför inte tänkte jag? när jag sa ja i fredags när jag fick HWs sms. Man ska inte vara nyvaken när man svarar ja på sådanna frågor. För sen insåg jag att jag har ju mitt ordinarie Skivstång/Spin-pass imorgon (läs måndag). Aja, det är kul att utmana musklerna och träningsvärk är gött!

Slutligen: När jag kom hem från all träning, så blev det dusch, of course, och mat, givetvis, och sen gick jag på bio och såg på Hunger Games. Kan starkt rekommendera den. Gillar filmer som tar upp scenarion som faktiskt skulle kunna inträffa. Ja, nu är det väl inte så troligt att den mänskliga jakten, Hunger Games, inträffar, men att ett stort land slår sig själv i spillror är väldigt troligt, och det bildas en "elit" som styr över de fattiga och behandlar dem som slavar mer eller mindre. Mycket känslor, både glädje och sorg. Är mycket nyfiken på fortsättning av triologin. Ser en sak som kommer att hända, men undrar om det inte kommer att föregås av en annan riktning som troligen även blir startskottet för det som kommer att hända.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, ja Jensens slipper man inte undan när A är på besök. ;)

2012-03-29 @ 18:20:11
URL: http://aragornsfru.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej, det gör man inte. Och hon blev jätteglad när jag föreslog det istället för min egna favoritrestaurang :)

2012-03-29 @ 18:42:40
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0