Tystbega, Nyköping

En liten hälsning från Tystberga utanför Nyköping. Jag hälsar på min vän AJ. Hittills har resan bara gått bra. Visst har jag fått fråga efter vägen ibland, men alla har varit så hjälpsamma. Onsdagskvällen bjöd dock på en fajt med myggen. Ni vet de där envetna blodsugarna som inte förstår att ett nej är ett nej. Hae nästa glömt bort att de existerade, men tji fick jag utanför Linköping på en camping.

Idag har vi gått runt lite i Nyköping och ikväll har vi sett senaste Harry Potter-filmen. Den var bra, riktigt bra. Ska bli kul att se sista filmen när den kommer.

Utförligare rapport om min road trip i text och bild, kommer när jag kommit hem till min egna vrå igen.

Pös så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tihi, det är så kul roligt att veta att du är i nyköping =)

2009-08-08 @ 13:57:23
Postat av: Pim

duu mewnar att kitty inte har en gps? :)

2009-08-09 @ 21:13:47
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skönt att läsa att du verkar stortrivas på din trip :). Hoppas resten av resan går lika fint då. Bra med vänner lite varstans i Sverige.



Ursäkta mig damen men det blir inte någon sista film nästkommande film. Nej för idag såg jag på bakom kulisserna på senaste Harry Potter och där avslöjade de att det blir två filmer till, dvs sista boken blir två filmer!



puss puss!

2009-08-09 @ 22:27:59
URL: http://danyf.blogg.se/
Postat av: Adore

Susanne, Susanne. Du är rolig som ger dig ut på en sån roadtrip. Jag håller tummarna för att allt går som planerat :)

2009-08-10 @ 13:20:56
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Kaktusblomma

Så du är on the road nu. Tystberga... inte långt från Stendörrens naturreservat... Värt ett besök om ni kan! Ha så härligt! Kram

2009-08-12 @ 10:20:47
Postat av: Andromeda

Önskar dig en fortsatt trevlig road-trip!

2009-08-15 @ 18:30:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0