Hockeytime!

Vissa sitter hemma hos föräldrarna eller svärföräldrarna och äter påskmat. Andra är hos kompisar i andra städer och äter mat - I miss my babe..... Ytterligare andra tar sig till en hockeyrink i närheten och kollar på semifinalshockey. Själv tillhör jag den senare skaran och det ska bli mig ett sant nöje att få se på hockey idag. Tror på ett högre tempo än i torsdags och jag tror på HV-seger även idag. Skellefteå må vara knepiga motståndare, men HV rår de inte på i slutspelet. Inte idag. Inte i ett taggat Jönköping och ett fullsatt Kinnarps Arena. I torsdags fick jag äntligen se Falk näta i slutspelet, och jag tror att han, Tedenby och Sundh i andra kedjan blir minst lika farliga ikväll. Det var även gött att se Laine näta i torsdags. Viktigt att han kommer igång igen.

Så nu ska jag ta och krypa ur mysisarna och få på mig fintröjan.

Heja, heja HV Blå!!!!!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Hoppas att du har det mysigt. =)

2010-04-03 @ 18:20:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Carita Liljendahl

Förstår dig fullkomligt! Heja HV Blå och Heja Tor! Och det finns bara en fintröja man kan bära då :-)

2010-04-04 @ 14:27:01
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Susanne

Carita: Absolut! Har för mig att Tor dessutom är blågula dem med, så tröjan går ju att symboliskt använda i båda sammanhangen :OD

2010-04-04 @ 15:59:14
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0