HV Blå är dem bästa!!!!!

Idag var jag, och många andra med mig, upp vid Kinnarps Arena, och sjöng för vårt lag på deras morgonvärmning. Det uppskattades av spelarna, och jag hoppas att det ger dem det där lilla extra de behöver tills i eftermiddag när pucken släpps inne på ett kokande Hovet. Vi vinkade även av dem, när deras buss tog sig mot E4:an för att svänga av mot Stockholm. Själv kommer jag och killen att se matchen hemma hos SaA. Hennes kille och några andra kommer också att vara där. Det kommer nog att bli riktigt skoj!

HV71 hemsideansvariga var och fotade och filmade på värmningen idag. Se bilder här och här, samt ett inslag här.

På vägen hem från Kinnarps, svängde jag förbi mamma. Vi satt och pratade en kort stund, då jag hade saker att fixa med här hemma innan det är dags för mig att bege mig till SaA. Men det var trevligt! Min mamma är toppen!

Nu har naglarna blivit snyggt mörkblåa igen, snyggaste tröjan hänger framme, kameran är laddad, och jag är redo för avfärd. Taggad som tusan!

HV Blå är dem bästa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0