HV Blå!!!!!

Kom ihåg att jag varnade er innan slutspelet i Elitserien.

HV71 knep tillslut segern även ikväll och leder nu semifinalserien mot Skellefteå med 3-1. Det betyder att HV har möjligheten att avgöra imorgon kväll. Jag ser verkligen fram emot morgondagens match. Och jag hoppas att HV höjer sin nivå lite, så kommer Skellefteå inte ha mycket att säga till om.

Och måtte Linköping vinna över Djurgården imorgon, så den semifinalserien drar ut på tiden och går till sju matcher i slutändan.

Och min önskefinal är HV71 mot Djurgården. Djurgården är dock en farligare motståndare än Linköping, men jag tycker att et bjuds på roligare hockey när de två lagen möts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0