Oväntat besök

Vid 21.30 ringer min mobil, men det var inte den jag innerst inne hoppades, utan min arbetskamrat och nästangranne AN. Hon och hennes man TP håller på att renovera sitt badrum. Så de duschar på jobbet i vanliga fall, men nu hade de varit ute på promenad och kände att de behövde duscha innan de kröp ner i sängen. Så hon frågade om de fick komma och låna min. Självklart fick de det! De hade en kompis med sig också, H. Och så hade de ätit våfflor, så jag fick två stycken med jordgubbssylt och vaniljglass till. Mmmmm..... Kan tänka mig att låna ut duschen till dem flera gånger.

Det blev glass kvar, som jag strax ska mumsa i mig med sockerkakan som blev kvar efter fikabesöket i onsdags.

Kommentarer
Postat av: nilla

ska vi sluta ringa dig då eftersom vi inte är den du hoppas på:P

2010-04-06 @ 20:59:30
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0