Rota i kartonger är skoj

Har börjat rota i de där sista kartongerna som bara väntar på att bli genomrotade. Hittade lite skoj i den senaste, d v s en massa foton. Var duktig nog att inte sätta mig att kolla igen dem alla, för då hade jag inte rört mig många millimeter till ikväll. Jag ska fortsätta att rota i ytterligare en kartong medan jag har ett halvt öga på Sverige-Tjeckien i LG Hockey Games. Också ett sätt att tillbringa en torsdagskväll.

Och ni som trodde att hockeysäsongen var över för min del, trodde fel. Detroit Red Wings är ju fortfarande med i Stanley Cup-slutspelet, så det är bevakning nattetid på det. Hoppas att kunna se nattens match på datorn, men det är inte klart ännu. Sen är det ju LG Hockey Games denna helg. SEnarelagt detta år p g a OS. Sen börjar hockey-VM nästa helg, så hockeyn får jag njuta av ett tag till. Gött!

Guldbilder och text från kortegen med HV71 igår, kommer de närmaste dagarna, men det är så mycket kort att gå igenom och kolla på. Vädret var ju inte det bästa för en amatörfotograf som mig. Men kul hade jag i alla fall. Nej, mot kartongen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0