Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden har knappt börjat, men vi vandrar väl 30 dagar tillbaka i tiden från och med idag. Så hur har de senaste 30 dagarna varit? Jag kan faktiskt säga att de varit riktigt bra. Förkylningen har gett sig så pass helt och totalkapitulerat att jag har kunnat börja träna för fullt igen. Det firas med att jag alldeles nyss bokade in mig på ett Skivstångspass med JM nu i eftermiddag/kväll. Det gör att jag tränat i alla fall två dagar i veckan i fem veckor nu. Gott! Kanske inte så mycket med tanke på hur mycket vissa av er tränar. Men jag är nöjd och det är det viktigaste.

Vissa bitar i livet denna månad har kanske varit lite jobbiga, men inget som inte gått att övervinna. Bara att bita ihop och kämpa vidare, så löser sig det mesta. Ibland lönar det sig att envist hålla fast vid saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0