Dag 21 - Ett annat ögonblick

Jag kommer aldrig glömma första gången jag fick en puss av killen. Vi var på vår andra dejt och vi tog en öl på Bishop Arms. Vi satt mitt emot varandra i ett av båsen längst in vid fönstret dennna fredagskväll i början av mars i år. Samtalsämnerna varierade och allt var avslappnat och behagligt. Då ber han mig komma närmre, d v s luta mig över bordet. Jag trodde ju att han skulle säga något lite mera viskande, men inte då. En puss fick jag istället och jag minns att jag satt och fånlog som en liten fjortis efteråt. Mys..... Det blev flera pussar och kyssar innan den kvällen var över och mysiga kramar utbyttes också. Men just känslan jag fick av den där första pussen tvärs över bordet värmer mig fortfarande inombords när jag tänker på den.

Kommentarer
Postat av: V

åååh, fint!

2010-12-12 @ 17:39:38
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Andromeda

Vilket underbart ögonblick att minnas. Jag fick ett fånigt leende på läpparna bara av att läsa om det :-)

Kram

2010-12-16 @ 21:26:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0