En jäkla massa spring

Idag var jag utanför dörren för första gången sen i måndags morse när jag kom hem från jobbet. Och det har blivit mer än ett besök utanför dörren idag.

Första vändan utomhus: Jag hade inte direkt någon mat i kylen att tillaga och kände inte för att värma någon av matlådorna från frysen, så jag gick till Wok & Co och köpte hem en portion mat. Gottit!

Andra vändan utomhus: Jag knallade ner till Systembolaget och inhandlade dryck av olika slag till nyårsmiddagen/festen som jag och killen ska ha hemma hos mig.

Tredje vändan utomhus: Var i affären och inhandlade maten med tillbehör samt annat gottit till nyår. Bara tillagningen, killen och gästerna som saknas just nu.

Fjärde vändan utomhus: Den ska jag ta mig alldeles strax, då det är dags för HV71s första hemmamatch efter julupphållet. Så det är snart dags att ta bussen upp till Kinnarps Arena och se dem sopa isen med AIK.

När jag väl kommer hem ikväll, så tänker jag inte sätta en fot utanför dörren förrän det är spinningdags imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Helena

Kikar in och önskar Gott Nytt År! :)

2010-12-30 @ 23:10:08
URL: http://aragornsfru.blogg.se/
Postat av: Andromeda

Idag har jag köpt maten och i morgon ska vinet inhanlas. Jag rusar inte på som du gör. En sak i taget... ;-) Hoppas du får en trevlig kväll i morgon och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kram

2010-12-30 @ 23:16:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0