Denna söndag har blivit måndag morgon

Ja, nu sitter jag hemma igen efter ca 11 timmar på jobbet. Men det var ju dealen också om jag kom in vid 18.00 och hjälpte till att få klart söndagens produktion. Att jag skulle få åka hem igen någon gång efter 04.00. Så jag fick åka hem strax före 05.00. Det är en deal som vem som helst som kommit in hade fått. Jag har bra chefer jag.

Nu sitter jag och väntar på att min baugette ska bli klar. Hade en kvar av sånna där som man kan ha i frysen och sen tillaga när man känner för det. Jag tyckte att jag var värd en frukost som denna. Väldigt enkel sådan med en varm baugette med smält smör och ost på och ett stort glas jucie till det. Och nu är min frukost klar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mm vad gott det låter!

2010-06-29 @ 00:08:45
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0