Denna söndag.....

Natten på jobbet var helt ok. Det mesta flöt på, men vissa saker gjorde att man visste att det skulle bli sent idag för den stackars dagpersonalen. Inge mer med det och det är sånt som hänt förut och kommer att hända igen.

Dagen hade jag tänkt tillbringa i solen på något sätt. Tanken var inlinestur, men de planerna gjorde jag snabbt om, då tvättkorgen tyckte att den inte alls ville vara så full med tvätt. Så jag har tillbringat ca 30 minuterstunder på balkongen i solen i hopp om att få lite mera färg på min rygg. Under tiden ha en tvättmaskin gått och så även diskmaskinen. Min bok har fått månbga sidor lästa idag. Gött!

Jag har även lycktas avverka ett par telefonsamtal, samt bokat upp de senaste dagarna innan resan till Borlänge. Känner mig lite halvduktig.

Men åter till jobbet. Problemen är lite värre än de verkade imorse och de behöver lite mera hjälp av flera maskinoperatörer, så jag ska bege mig in till jobbet en sväng extra innan ordinarie arbetstid. Jag hade egentligen tänkt cykla till jobbet, men då jag kommer att behöva åka iväg och äta innan mitt egna skift börjar, så får det bli Kitty som tar mig till jobbet idag istället. Vilket påminner mig om att det är dags att ta en snabbdusch, äta och sen göra sig i ordning. Ska vara på jobbet om ca en timme.

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0