Snart.....

Igår gick jag från jobbet kl 13.20, så nu vet ni det. Gött att komma därifrån innan utsatt sluttid för en gångs skull.

Snart dags att åka till jobbet. Eller om lite mer än en timme är det det. Sen jobbar jag bara en natt till innan midsommar. Hoppas på att få spendera den helgen med killen på något sätt. Vad vi ska göra, vet jag ännu inte, vi har bara lagt upp lite lösa planer.

Torsdag nästa vecka är det dags att åka upp till Borlänge och spendera dagarna fram till söndag på Peace & Love-festivalen. Många bra band och artister att se. Och goa och roliga vänner att spendera tid med. Hoppas bara att soplen skiner ikapp med oss.

Efter det är det inte långt kvar till mina tre veckors semester. Helgerna är alla tre uppbokade redan, vilket inte känns så himla skoj, men så är det ibland. Jag är ju ledig 1,5 helg av tre oavsett året runt. Blir en del resande, men också en hel del tid hemma. Och tilsammans med killen och med vänner. Ska bli skoj, även om det kommer att kännas som de tre veckorna bara springer iväg.

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Hoppas du får en riktigt härlig midsommar! Jag har inte några planer alls för min midsommar. Kommer förmodligen att tillbringa den helt på egen hand. Det går det med :-)

2010-06-22 @ 20:14:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0