Fredag med innehåll?

Så var man vaken igen. Kröp ihopi sängen någon gång efter 23.30 igår kväll. Så inte så konstigt att man redan är vaken. Ska strax äta frukost som kommer betå av fil och flingor. Lite av standardfrukost och kvällsmat för mig, men det är gott och enkelt fixat. Och jag står mig hyfsat länge på det.

Vad jag ska göra idag, vet jag inte riktigt. Ska fixa en grej för mig, men sen ska jag nog bara göra ingenting. Ganska skönt att göra ingenting. Har väl egentligen lite småsaker att fixa, men av någon anledning infinner sig inte lusten, viljan eller motivationen att göra det. Men jag funkar så, så det är bara att ta det med ro. Förr eller senare blir det gjort.

Nej, frukost var det.....

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Det bästa med fredagar (kvällar) är att man kan göra INGENTING utan dåligt samvete. Bara slappa... Ha en bra slapparkväll!

2010-10-01 @ 16:53:47
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0