Hockeykärlek

Ja, det skulle man väl kunna säga att det är. Ikväll får jag sällskap av killen till hockeyn. Mys! Vi har hockeyn som stort gemensamt intresse och håller på samma lag och har samma inställning mer eller mindre till sporten. Bra hockey är det vi älskar och kan båda erkänna att någon gjort ett snyggt mål, även om han spelar i motståndarlaget. HV71 och Detroit Red Wings håller vi båda på. Det var bland det första jag lade märke till när jag kollade upp hans profil på FB.

Vi ska dock träffas på stan om knappt 1 timme, så jag borde sätta lite fart då jag inte hittat in i duschen ännu. Men äta har jag redan gjort. Skönt det.

Puss & Hej!

Heja HV Blå!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ha en bra hockeykväll!

2010-10-28 @ 18:59:20
URL: http://trindalisa.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Några snygga Timrå mål?

2010-10-29 @ 07:37:51
Postat av: Susanne

Ann-Louise: Hockeykvällen var toppen! Ja, om man bortser från HVs förlust förstås X)



Kusinen: Tycker du verkligen att jag ska svara på det? Jaha, ok då..... Alldeles för snygga mål. Och en och annan riktigt snygg räddning av deras målvakt också. HV-spelarna har nog glömt bort igen hur man sätter pucken i mål. Att de aldrig lär sig??!!! X)

2010-10-29 @ 08:02:38
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0