Inget blir som jag vill just nu

Ja, lite så känns det just nu. Men det vänder som allt annat, men det är så typiskt att det kommer saker ivägen som förändrar uppgjorda planer när jag för en gångs skulle är ledig i massor av dagar. Men var som sagt mycket nöjd med eftermiddagen igår och matbelöningen var toppen.

Idag ska jag cykla hem till mamma och hämta lite papper som hon skrivit ut åt mig. Blir nog kvar där en kort stund, men inte mer än så för hon är fortfarande ganska förkyld och jag har inte tid att bli sjuk. I eftermiddag blir det sen hockey, då killen är kvar hos sin mamma tills imorgon. Jag tycker riktigt synd om honom just nu, men han är på bättringsvägen, så det är bra.

Nu ska jag få på mig lite mera kläder och sen cykla hem till mamma. Jag kan knappt vänta på att få höra hennes reaktion på det jag gjorde igår eftermiddag. Ni får som sagt veta efter helgen, då släkt och vänner jag ska träffa under helgen, läser denna blogg.

Puss & Hej!


Kommentarer
Postat av: Andromeda

Nu blev jag nyfiken! Hoppas din dag har varit bra och att du slipper dra på dig någon förkylning. Själv har jag redan gjort bort den saken :-)Ha det så gott!

Kram

2010-10-02 @ 16:47:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda
Postat av: Ann-Louise

Väntar nyfiket...

2010-10-03 @ 10:58:33
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0