Skoluppgifter

Jag har precis skickat in denna omgångs inlämningsuppgiter till läraren. Nu är det bara att hålla tummarna för ett lika bra betyg denna gång. Jag fick VG, högsta betyg på inlämningsuppgifterna, första omgången. Weeee!!!!! Nu ska jag äta lite lunch. Hittade en ny form av Keldas soppor på jobbet som jag måste testa. Vet inte hur pass ny produkten är på marknaden, men jag har inte sett den förut. Soup in a cup heter dem och det ligger antingen nudlar eller brödtärningar i locket.



Denna ska jag testa idag


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

En sån soppa har jag aldrig sett. Vad enkelt att ha med som matlåda!

2010-10-22 @ 20:44:07
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0